• item
  • item
ال ای دی جی پلاس GTV_43PU746

ال ای دی جی پلاس GTV_43PU746

Gplus
0 از 0 رای

ویژگی های محصول

سایز صفحه : 43 اینچ

تکنولوژی صفحه : LED

کیفیت تصویر : Ultra HD - 4K

کیفیت تصویر : 4K UHD

item رابط هوشمند:

ناموجــود

GTV-43PU746Nتلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل 

تلویزیون جز پرمخاطب‌ترین رسانه‌ها و در میان ابزارها، تأثیرگذارترین نوع است به‌طوری که در همه‌ خانه‌ها دیده می‌شود و زندگی کردن بدون آن برای عده‌ای از افراد محال است.تلویزیون‌ها به دلیل گوناگونی بسیار و شرایط کنونی بازار و با وجود نوسان قیمت‌ها، همواره خریدار را دچار سردرگمی می‌کند؛ به خصوص که اکثر برند‌های خارجی نیز از بازار خارج شده‌اند و تنوع بالای برند‌های داخلی، پروسه‌ی خرید را برای مشتریان زمان‌بر کرده است. البته استقبال بسیار بالا از برند‌های داخلی نیز باعث این امر شده و همواره نام‌های تازه‌ای به لیست تولیدکنندگان داخلی اضافه می‌شود‌. در میانه‌ی تابستان سال گذشته شرکت گلدیران، برند جی‌پلاس را به شکل رسمی معرفی کرد؛ البته جی‌پلاس در سال‌های گذشته در زمینه تولید لوازم الکترونیکی فعال بوده و این بار تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل  GTV-43PU446 را روانه بازار کرد. این تلویزیون دارای سایز 43 اینچ و قدرت صدای خروجی دیجیتال است؛ این یعنی شما با خرید این تلویزیون، خیال خود را از بابت تماشای برنامه‌های موردعلاقه خود راحت کرده‌اید. این تلویزیون توسط برند ایرانی جی‌پلاس طراحی و به بازار عرضه شده است. از قابلیت هوشمند این مدل نباید غافل شد چراکه این روزها، اکثر کاربران به دنبال یک تلویزیون تمام هوشمند برای انجام کارهای خود هستند.

 

 

وضوح و کیفیت تصویر

  این تلویزیون ۴۳ اینچی برای سالن‌های کوچک گزینه‌ی بسیار مناسبی است، چون وضوح تصویری بالایی دارد و از طیف رنگی بالایی پشتیبانی می‌کند‌. رزولوشن این تلویزیون هوشمند ۲۱۶۰*۳۸۴۰ بوده و عکس‌ها و ویدیوهای 4k و فول اچ دی را می‌توان روی این دستگاه اجرا کرد و در نتیجه تصاویر و فیلم‌هایی با جزئیات بالا و خوش آب‌ و‌ رنگی را مشاهده می‌کنید.این تلویزیون امکان اتصال به اینترنت و امکان Bluetooth جهت انتقال صدا به تجهیزات صوتی و امکان پخش محتوای عکس، ویدیو و موزیک از گوشی بر روی تلویزیون را نیز دارد. طراحی این تلویزیون ساده و پایه‌ی آن رومیزی و نوع صفحه‌ی آن تخت است که می‌تواند برای تماشای فیلم و سرگرمی‌های مختلف در سالن‌های پذیرایی و با دربرگرفتن فضای کمتر، گزینه‌ی مناسب‌تری نسبت به مدل منحنی قلمداد شود. از ویژگی‌های این تلویزیون می‌توان به زاویه دید گسترده و کاهش دهنده نویز تصاویر اشاره کرد. این دستگاه گیرنده دیجیتالی دارد، بنابراین می‌توانید شبکه‌های متفاوت را بدون دستگاه گیرنده مجزا تماشا کنید. این تلویزیون از شبکه‌های HD صدا‌و سیما (CHEVC) پشتیبانی می‌کند.

 

سایر امکانات

هوشمند بودن تلویزیون GTV-43PU746N و وجود سیستم عامل اندروید ۱۱ باعث می‌شود این قاب تنها نمایشگر فیلم و تصاویر نباشد و به وسیله آن بتوان به دنیایی از سرگرمی و امکانات متصل شد. وجود پورت‌ها و درگاه‌های گوناگون مانند HDMI،USB،Bluetooth و … باعث اتصال راحت تلویزیون GTV-43PU746N با دستگاه‌های دیگر می‌شود. علاوه بر آن، نوع دیگری از ارتباط و اتصال، این تلویزیون را در دسته تلویزیون‌های مدرن قرار می‌دهد. با اتصال بی‌سیم از طریق Mirror Quick ، انعکاس صفحه کوچک تلفن هوشمند شما نمایشگر با کیفیت تلویزیون جی پلاس خواهد بود. امکان پخش شبکه های دیجیتالHEVC۲ DVBT۲، خروجی صوتی دیجیتال Optical و ARC HDMI، تعداد 2 درگاه USB و 2 بلندگو باکیفیت متناسب، سیستم عامل اندروید 11، حافظه‌ی داخلی 16 گیگابایت اشاره کرد.همچنین نسبت تصویر در این تلویزیون 16.9 است. نسبت تصویر 9/16 یعنی 16 واحد بر پهنا و 9 واحد برای ارتفاع آن در نظر گرفته شده است که برای پخش فیلم‌های سینمایی و تلویزیون‌های HDTV و برای بعضی از نمونه‌های DVD استفاده می‌شود. تا قبل از این شاید این‌طور تصور می‌کردیم که تنها تلویزیون‌های با اندازه‌های بزرگ دارای قابلیت‌های به‌روز جهان هستند. اما جی پلاس با تلویزیون‌ هوشمند سایز 43 اینچ GTV-43PU746N  خلاف این موضوع را ثابت کرد. قابلیت‌های موجود در این تلویزیون این امکان را ایجاد می‌کند تا برای محیط‌های کوچک‌تر نیز یک انتخاب هم‌سطح با استانداردهای جهانی داشته باشیم. قابی با کیفیت و قدرتمند در صدا و تصویر در این سری از تلویزیون‌های جی پلاس منتظر شماست.

 

 

جمع بندی

در مجموع تلویزیون جی پلاس با توجه به طراحی ساده و مینیمال آن و قیمت مناسبی که دارد سلیقه‌ی طیف بسیاری از مخاطبان خود را جلب کرده و پشتوانه‌ی نام آشنای گلدیران نیز اعتماد خوبی به خریداران خود ارائه داده است. اگر شما به دنبال محصولی ایرانی با کیفیت مناسب و قیمتی پایین می‌گردید، این مدل برای قرارگیری در سبد خرید شما گزینه‌ی مناسبی است.

صفحه نمایش :

سایز صفحه 43 اینچ
تکنولوژی صفحه LED
نوع صفحه تخت

تصویر :

کیفیت تصویر Ultra HD - 4K - 4K UHD -
نسبت تصویر 16:9
رزولوشن 2160 × 3840
HDR دارد
قابلیت ارتقاع کیفیت تصویر دارد
سایر توضیحات تصویر کاهش دهنده نویز تصاویر// نوع تلویزیون :UHD

صدا :

تعداد بلندگو دو عدد
توان خروجی کل صدا 20 وات
توان هر بلندگو 10 وات
استانداردهای صوتی سیستم اپتیکال

امکانات :

رابط هوشمند item
گیرنده دیجیتال item
سایر امکانات مجهز به ماشین زمان (Time shift), دارای حالت صرفه‌جویی انرژی, سیستم Simplink- HDMI CEC, Live Play Back- بر روی حافظه خارجی, امکان ضبط بر روی حافظه خارجی Digital Recording, پشتیبانی از شبکه‌های HD صدا و سیما (HEVC), گیرنده دیجیتال تلویزیون

درگاه ارتباطی :

درگاه USB item
تعداد در گاه های USB دو عدد
درگاه HDMI item
تعداد درگاه های HDMI سه عدد
کامپوزیت (Composite) item
تعداد رابط کامپوزیت (Composite) ندارد
اتصال بی سیم (WIFI) item
بلوتوث item
پورت شبکه (LAN) item
ورودی آنتن item
خروجی صدای دیجیتال item
نوع خروجی صدای دیجیتال اپتیکال
خروجی هدفون item

ریموت کنترل :

ریموت کنترل item
ریموت کنترل هوشمند item

سایر توضیحات :

نوع پایه رومیزی
قابلیت اتصال به دیوار item
منبع تغذیه برق
مصرف برق در حالت عادی حالت صرفه‌جویی انرژی
مصرف برق در حالت آماده به کار حالت صرفه‌جویی انرژی
ابعاد تلویزیون بدون پایه 556*81*965
وزن تلویزیون بدون پایه
ابعاد تلویزیون با پایه 611*179*965
وزن تلویزیون با پایه
امکان Screen Mirroring item
شناسه کالا 2072254844317




0
item item