• item
  • item
یخچال فریزر دو قلو جی پلاس GRF_M2515

یخچال فریزر دو قلو جی پلاس GRF_M2515

Gplus
0 از 0 رای
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول

نوع مقاومت در برابر برفک : نوفراست

گنجایش کل به لیتر : یخچال 351 لیتر-فریزر 250 لیتر

گنجایش کل به فوت : یخچال 20 فریزر20

یخساز اتوماتیک (آب شهری):

یخساز نیمه اتوماتیک (منبع آب):

item آبسردکن اتوماتیک:

item آبسردکن دستی:

item اخطار باز ماندن درب:

فیلتر تصفیه آب:

item نمایشگر:

ناموجــود

یخچال و فریزر دوقلوی جی‌پلاس مدل M2515 از سری محصولات پرطرفدار جی پلاس است. این یخچال بسیار زیبا طراحی شده و برای یک خانواده با جمعیت متوسط به بالا مناسب است. از نظر قطعات نیز ، جی‌پلاس از مواد اولیه بسیار مرغوب استفاده کرده تا تضمینی برای کیفیت محصول باشد.هچنین فریزر دوقلو جی‌پلاس M2515 دارای کشوهای بزرگ و کوچک و طبقات مختلف است تا نگهداری و انجماد موادغذایی به‌راحتی و به‌سرعت انجام گیرد و دسترسی به آن‌ها نیز ساده باشد. روی درِ فریزر نیز طبقات کوچکی در نظر گرفته شده است تا موادغذایی یا بسته‌های کوچک در آن‌ها جای گیرند و منجمد شوند. 

یخچال دوقلو مدل M2515 علاوه‌بر طبقات و کشوها محفظه‌ ای هم در نظر گرفته شده است تا در دمای مناسب اقدام به سردکردن مواد غذایی، میوه و سبزیجات کند. روی در، طبقات متعددی تعبیه شده است. صدای دستگاه کم است. نمایشگر و دکمه‌های کنترلی روی در نصب شده‌اند. دستگیره‌ ساده و به صورت لوله‌ای طراحی شده‌ است. مصرف انرژی این دستگاه‌ کم بوده و آن‌ را در رده‌ی مصرف انرژی A+ قرار داده است.
یخچال و فریزر دوقلوی جی‌پلاس مدل M2515 همراه با سیستم گردش هوای چندگانه (Multi Air Flow) باعث یکسان شدن دمای یخچال و فریزر در همه قسمت ها و ماندگاری بیشتر مواد غذایی می‌شود.
عایق بودن دیواره، بدنه یخچال ها از مهمترین عوامل ماندگاری بالای موا دغذایی، عدم ایجاد برفک، افزایش طول عمر موتور دستگاه و مصرف بهینه انرژی است. عایق بدنه یخچال و فریزر دوقلوی جی‌پلاس مدل M2515 از بهترین و بروزترین مواد عایق حال حاضر دنیا و سازگار با محیط زیست بوده و بهترین عملکرد در جهت حفظ دمای داخل یخچال، جلوگیری از ورود هوای گرم و هدر رفت هوای سرد را داراست. توجه به جزییات در طراحی محصول، تکنولوژی  No Frost یا بدون برفک ، شیشه های طبقات با کیفیت بسیار بالا،قابلیت باز شدن در از هر دو سمت، هشدار باز بودن درب و نمایشگر لمسی این یخچال را تبدیل به یک کالای زیبا و منحصر به فرد با کاربری آسان و لذت بخش می کند. 
تکنولوژی کمپرسور هوشمند اینورتر علاوه بر مدیریت هوشمندانه مصرف انرژی، مانع از خاموش و روشن شدن‌های مکرر کمپرسور شده و با تنظیم میزان فعالیت کمپرسور، با توجه میزان خروج هوای سرد و ورود هوای گرم، بر اساس نیاز دستگاه، فعالیت و مصرف موتور را تنظیم می کند. این بدان معناست که تکنولوژی اینورتر دمای یکنواخت فضای فریزر، استهلاک کمتر و طول عمر بیشتر کمپرسور را امکان پذیر نموده و بالاترین بازدهی را میسر می‌نماید در نتیجه کمپرسور اینورتر یخچال و فریزر دوقلوی جی‌پلاس مدل M2515 باعث افزایش طول عمر دستگاه، صدای کمتر موتور و کاهش محسوس مصرف برق با کلاس انرژی  A++  و در نهایت کاهش هزینه قبض برق خواهد شد. 
شرکت گلدیران این محصول با کیفیت ایرانی را کمترین زمان ممکن (در مناطق تحت پوشش) به صورت رایگان ‌نصب و کیفیت آن را تا 24 ماه ضمانت‌ می‌کند. همچنین گارانتی موتور این دستگاه 5 سال از زمان نصب می‌باشد.
ضمنا در صورت خرید از این سایت علاوه بر پرداخت با قیمت مصوب شرکت گلدیران برای یخچال و فریزر دوقلوی جی‌پلاس مدل M2515 ، حمل و نصب (در مناطق تحت پوشش) به صورت همزمان و کاملا رایگان صورت خواهد گرفت.

مشخصات کلی :

نوع مقاومت در برابر برفک نوفراست
نوع یخچال یخچال فریزر دوقلو
نمودار مصرف انرژی ++A
وزن

گنجایش و ابعاد :

گنجایش کل به لیتر یخچال 351 لیتر-فریزر 250 لیتر
گنجایش کل به فوت یخچال 20 فریزر20
گنجایش یخچال 351
گنجایش فریزر 250
ارتفاع 1855
عمق 705
پهنا 600

مشخصات یخچال :

آبسردکن اتوماتیک item
آبسردکن دستی item
یخچال بدون برفک item
تعداد طبقات یخچال 4
لامپ یخچال item
تعداد کشو یخچال 2
جهت باز شدن درب یخچال به سمت راست

مشخصات فریزر :

تعداد کشو فریزر 2
یخساز اتوماتیک (آب شهری) item
یخساز نیمه اتوماتیک (منبع آب) item
فریزر بدون برفک item
تعداد طبقات فریزر 4
جهت باز شدن درب فریزر به سمت چپ

سایر مشخصات :

اخطار باز ماندن درب item
فیلتر تصفیه آب item
امکان بازشدن درب از هر سمت item
نمایشگر item
قفل کودک item
میزان صدا
سایر ویژگی ها نمایشگر LED
تکنولوژی بدون برفک No Frost
فناوری سرمایش سریع- Super Cooling
محفظه Fresh Box جهت تازه ماندن مواد غذایی
فناوری انجماد سریع- Super freezing
سیستم جریان هوای چندگانه- Multi Air Flow
شناسه کالا




0
item item