• item
  • item
بخاری آبسال بدون دودکش فن دار مدل 437F

بخاری آبسال بدون دودکش فن دار مدل 437F

Aabsal
0 از 0 رای

ویژگی های محصول

قابلیت نصب بر روی : دیوار و زمین

نوع سوخت : گاز شهری

حداکثر ظرفیت گرمادهی : 3900

item نیاز به دودکش:

item جرقه زن:

item امکان تنظیم شعله:

ناموجــود

بخاری آبسال بدون دودکش فن دار مدل 437F

بخاری گازی بدون دودکش فن دار آبسال Absal مدل 437F جهت گرم کردن فضای منزل و محیط های اداری مناسب می باشد.

طراحی زیبا و شیک این دستگاه تحت لیسانس Sicar ایتالیا می باشد. طراحی بدون دودکش بخاری این امکان را فراهم نموده است که بتوان بدون محدویت های موجود به لحاظ موقعیت لوله دودکش، بخاری را در هر قسمت از اتاق که تمایل دارید قرار دهید. ویژگی بخاری آبسال فن دار بودن آن می باشد.

در بخاری فن دار آبسال انتقال حرارت تسریع می یابد. در نتیجه محیط با سرعت بیشتری به دمای مطلوب می رسد. بخاری بدون دودکش آبسال مجهز به سیستم کنترل اکسیژن می باشد که در صورت کاهش میزان اکسیژن محیط به صورت خودکار بخاری را خاموش می کند.

البته به صورت کلی بخاری های بدون دودکش نبایستی در اتاق خواب و فضاهای تنگ و محدود، مهدهای کودک، زیر پله ها و حمام نصب شوند. نوع سوخت بخاری آبسال گاز طبیعی بوده که با اتصال به گاز شهری می توان از آن استفاده نمود. حداکثر قدرت حرارتی بخاری5000 وات معادل 4300 کیلو کالری بر ساعت می باشد.

بازده حرارتی دستگاه 90.4 درصد می باشد. به این معنی که 90.4 درصد از سوخت مصرفی تبدیل به گرما می گردد. فشار گاز ورودی بخاری 178 میلی متر ستون آب و فشار داخل لوله اصلی معادل 130میلی متر ستون آب می باشد. بخاری تابشی آبسال به سیستم جرقه زن مجهز می باشد و برای روشن کردن نیازی به کبریت یا وسیله دیگری نیست.

جهت روشن کردن دستگاه کافی است بعد از نصب بخاری، شیر نصب شده روی لوله انتقال گاز شهری را باز نمائید. سپس دستگیره تنظیم را در حالت جرقه قرار داده و همزمان با فشردن دستگیره تنظیم کلید جرقه زن را فشار دهید.

جرقه زده شده و پیلوت روشن می گردد. پس از 10 ثانیه دستگیره تنظیم را رها کنید. پیلوت روشن خواهد ماند. این کار جهت گرم شدن ترموکوپل ضروری است تا شیر گاز را باز نگه دارد. با استفاده از دکمه انتخاب گر حرارتی می توان حرارت دستگاه را در حالت های کم، متوسط و زیاد تنظیم نمود

مشخصات کلی :

قابلیت نصب بر روی دیوار و زمین
طول 405 سانتی‌متر
عرض 405 سانتی‌متر
ارتفاع 630 سانتی‌متر
وزن 6.8

مشخصات فنی :

نوع سوخت گاز شهری
حداکثر ظرفیت گرمادهی 3900
قطر دودکش
شیشه ایمن item
نیاز به دودکش item
جرقه زن item
امکان تنظیم شعله item
سایر مشخصات - دارای فن برای پخش بهتر گرما
- مجهز به سنسور کنترول اکسیژنods
-سیستم ایمنی تروکوپل
- مجهز به سنسور تنظیم کننده گاز ورودی گاورنر

سایر مشخصات :

سایر مشخصات
شناسه کالا 1151210083430009




0
item item